Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

20 September 2010

Thanks to all my frenz...


Dalam aku melalui musim kesedehan ni selepas break up ni ... aku inginkan ucapkan terima kasih kepada kawan2 aku kerna memberi semangat dan sokongan kepada aku untuk meneruskan kehidupan aku yang ceria dan bersemangat semula... tanpa kalian maybe hidup aku masih terumbang ambing tambahan keja aku semakin menimbun selepas raya ni... huuhuhu.. sowy my dancer hari ni cikgu tak dpt turun nk cari lagu korunk ni, dan selamat aku dapat menolak tawaran dari lembaga peperiksaan tu.... mcm tak sanggup je aku pegang serta Ridzuan nanti be prepare for your wedding photoshoot k... rupanya banyak keja yang menanti... so lepas ni aku memulakan dengan hari yang penuh ceria seperti mana perwatakan aku ni....hahhahah....caiyuk

Tiada ulasan: