Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

04 September 2010

Balik Kampung buat sekian kalinye

Untuk tahun ni , aku akan beraya di tanah tumpah yang ku cinta iaitu The Land Of Hornbills... hehehe Sarawak.... dah lama tak balik ke sana memandangkan bulan 3 hari tu balik sbb pasal engagement tapi malangnya tak jadi di saat akhir... keputusan aku sendiri... sian plak Ziela yang mengharapkan aku walaupun aku tahu dia still syg aku...huhuhuhu... anyway forget benda yang dah lepas..... kite kena maju ke depan bukan memandang ke belakang... Raya di Sarawak amatla berbeza dengan di semenanjung, kemeriahan lebih terasa bila berada di kampung sendiri... adat kunjung mengunjung, berbaju melayu, memasang pelita masih kuat bila berada di kampung sendiri... dengan kerinduan yang penuh di jiwa ni , aku wat keputusan balik kampung selama 2 mggu ... wah lamanya... banyak aktiviti dirancang walaubagaimana niat untuk bersama dengan famili tetap diutamakan especially my anak buah... Azuan Zainuldin ... dan barula merancang bersama aktiviti dengan kengkawan lama aku kat sana nanti.... huhuhuhu time ni aku berada di LCCT di balai kelepasan.... flight ke Kuching AK5204 ditunda atas kelewatan kerna flight dari Terengganu mengalami kelewatan tiba ke LCCT .... huhuhu ... kena tunggu lagi... walaupun mata asyik menahan nak tido je ni....hehehhehehe

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jqwnovaoxgrzmuvcrvlsx. http://www.acnetreatment2k.com/ - acne treatment
auxlsw

Tanpa Nama berkata...

Took me time to read the whole article, the article is great but the comments bring more brainstorm ideas, thanks.

- Johnson