Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

29 September 2010

Dont Judge a Book by Its Cover...

Dear my lovely kaunselor

Sebagai manusia kite tak terlepas dari melakukan sebarang kesilapan bak kata Kak Noorul nobody nobody is perfect ( ala-ala Wonder Girl heheheh).... sebab tu kite tak boleh menilai seseorang tanpa mengetahui hal yang sebenar dan jangan melabelkan seseorang itu dengan pandangan yang pertama tanpa melihat secara telus dan keterbukaan.

Kesilapan yang aku kesali ialah dia sebagai kaunselor di sekolah tidak boleh bertindak sedemikian dengan melabelkan dan memberikan hak serta menyalahkan ZZ sebagai pengaruh buruk kepada kawan baik aku.... Hello G... kalu ZZ yang letakkan keburukkan napa selama ini u tak pandang i yang bawa keburukkan kat sekolah ini... u must remember... siapa saya sebenarnya... aku tak kesah siapa aku dimata awak tp if kalu kawan-kawan aku , aku memang tak dapat duduk diam...

One more thing ... apa hak u nak taw siapa yang berkwan dengan we allz... kami bukan memilih kawan... dalam konsep berkawan kami bukannya memilih orang untuk berkawan... kalu ZZ bawa pengaruh buruk pada kami pun itu bukan hak kamu untuk melarang kami... lagisatu as a teacher u must now.... how to separated about profesionalisme and our own business... mmgla si ZZ ada masalah dari profesionalisme dia as a teacher but as frenz we all berhak tuk berkawan dan kalu ada masalah we all tegur secara baik... that call a frenz ... siapa kite , baik dan buruk kite ... we allz takda diskriminasi sesama kawan sendiri... perlu ingat bahawa setiap manusia tidak semuanya sempurna ... masing-masing ada kelemahan dan kelebihan masing-masing...

Aku minta maafla sebab as a fren aku kena back up kawan aku sendiri... GG and ZZ ... kalu terkena pada batang hidung sendiri... bagaimana perasaan awak k....

Aduyai inila tindakan aku rasa JAHAT sangat pada tahun ni........... perang dingin......

Tiada ulasan: