Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

19 September 2010

Redha apa yang tersurat...

Malam tadi akhirnya aku melepaskan orang kesayangan aku , ini adalah keputusan dia ingin berundur dari hidup aku... walaupun pada mulanya aku tak merelakannya, dan kali ke2 dia breakup ngan aku... aku pun tak taw selepas ini sama ada mau menerima atau tidak jika dia ingin kembali kepada aku semula.... terpulang kepada peredaran masa dan hidup aku ketika tu... walaubagaimanapun aku akan tidak meredai dan menghalalkan selama dia hidup aku jika dia tidak hidup dengan sewajarnya.... normal... itulah keputusan aku yang paling berat dengannya.... terima kasih kerna sudi mengenali diri aku ni dan memperkenalkan semua ahli keluarga dia selama ini... aku takkan lupa jasa dia pada aku... cuma pesan aku tumpukan pelajaran jangan leka dengan dunia seni yang belum tentu menjanjikan apa-apa...

Tiada ulasan: