Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

20 November 2009

Tahniah kepada mereka yang telah berjaya!

UPSR 2009

Adik Hafizuddin b Roshidan
Adik Nor Asyikin b Rosman


Pencapaian 5A 2009

Tahniah kepada mereka berdua dan mereka yang lain juga memperolehi keputusan yang baik. Tahniah juga kepada guru-guru Tahun 6 dan guru yang terlibat dalam secara langsung dan tidak langsung dalam pogram kecemerlangan Tahun 6 2009 ini. Hasil penat lelah dan keringat guru yang tidak mengenal erti putus asa telah berbaloi-baloi apabila menerima keputusan bahawa gred purata SKJB 2.17 lebih baik dari gred purata yang telah ditetapkan oleh negeri iaitu 2.20.Malah lebih baik di peringkat kebangsaaan iaitu 2.30. Alhamdulillah juga kerna matapelajaran Sains aku telah meningkat lebih kurang 88.8% lulus berbanding dua tiga tahun yang lepas... walaupun aku sebagai pembantu kepada guru sains tahun 6 sedikit sebanyak aku rasa apa yang aku bagi pada mereka berbaloi apa yang mereka dapat... Nazer la yang sama-sama bertungkus lumus dalam memastikan mereka lulus dengan baik. Tahniah Nazer... bangga juga pada Haziq , ex dancer aku yang berjaya memperolehi 4A 1B ... at least membukti kan bahawa budak penari sekolah aku mampu memperolehi kecemerlangan di kalangan yang terbaik. Overall semua matapelajaran memperolehi peratusan yang cemerlang especially mathe 94% . Dengan ini, majlis Hari Anugerah berjaya dengan jayanya sebaik sahaja menerima keputusan UPSR pada tengahari tersebut...

Mereka juga antara yang telah mencemerlangkan dan mengharumkan nama sekolah 3 tahun berturut-turut... Tahniah Sari Tari Dancer


Tiada ulasan: