Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

30 November 2009

New Logging Now...



Kini, bermulalah aku mengorak langkah dengan part time aku seterusnya memandangkan aku sudah membuat percubaan demi percubaan sebelum ini... walaupun kurang berpengalaman aku mula mempelajari dan berkongsi pengalaman dengan photographer yang lain agar aku mendapatkan ilmu dalam selok belok fotografi ... Skank aku dah mula memberanikan diri meletakkan pakej tertentu khasnya untuk photo perkahwinan... terdapat pakej yang disediakan. Walaubagaimanapun sekiranya mahu membuat tempahan silalah merujuk kepada Encik Adit Iezwan di nombor talian 0172334106 ataupun melalui email ke zarateams@hotmail.com


Pakej 1 : Endless Love
Pakej 2 : Love Story
Pakej 3 : The True Love
Pakej 4 : Everlasting Love

Sekiranya ingin membuat tempahan sila hubungi nombor yang telah tertera...

*** Deposit sebanyak RM 300 untuk penempahan. Manakala baki selanjutnya diserahkan pada pengakhiran majlis.

*** Proses penyiapan album mengambil masa 3 - 4 minggu.

Tiada ulasan: