Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

15 November 2009

Bengang pada manusia yang rasakan dirinya betul....

Motif aku wat statement untuk hari ni adalah berkenaan apa yang dikomenkan oleh salah seorang pelawat yang bergelar malaun... i dun know apa masalahnye pada aku ni... if nak advise pun jgn secara terbuka di dalam blog ini... apa-apa pun aku tahu apa yang dikatakannya namun jangan salah anggap yang aku sebegitu... kerja profesional aku tak pernah bercampur adukkan dengan kehidupan peribadi aku... dalam blog ini hanyala umpama diary kehidupan aku yang aku ingin share dengan orang disekeliling mereka... if aku memberikan kesan buruk kepada anak-anak didik aku dah lama aku tak wat benda ni... aku akui anak-anak didik saya pun ada membaca blog aku ni... walaubagaimanapun aku bangga pada mereka sebab mereka minta keizinan aku dulu... or kalu terbaca mereka minta maaf pada aku... ifla aku membawa keburukkan pada mereka agaknya anak-anak didik aku dah lama pinggirkan aku ni... namun apa yang berlaku adalah sebaliknya... if malaun nampak aku berimej begini namun my boss tak menegur aku dari awal aku dalam dunia pendidikan ini... at least aku masih tahu hukum hakam samalah juga peraturan sekolah dan kementerian. Setiap manusia mempunyai berbeza pemikiran ... terpulangla kepada mereka yang menilai namun kalu kite sesat jalan pun sekurang-kurangnya membantu dan memberikan sokongan untuk berubah... kalu si malaun tu membaca thread ni harap dapat memahami apa yang aku rasa dalam diri aku ni....tepuk dada tanya diri sendiri sebelum memberikan komen pada benda yang dirasakan sahih atau tidak...

1 ulasan:

Mr. tercabut berkata...

sabar jer la dit.. kekadang.. org tak paham diri kita.. slalu judge a book by it's cover.. nak buat macamana... ko buat deerrtt jer.. apa2 pun..

slamat bercuti cikgu adit!!! yeah!!