Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

11 September 2009

Suasana Tegang !

Pagi tadi macam biasa melalui hari persekolahan ... cuma hari ni aku bad boy kit hari memandangkan aku escape bacaan Yassin kelas tahun 3. Ntah camna , aku tetiba rajin wat Kertas Cadangan untuk Bulan Satu Budaya anjuran Unit Ko Akademik aku, Kelab Tunas Budaya dan Panitia Muzik so siap je terus aku antar kt GB aku.... Sementara aku menyiapkan proposal aku tuh aku didatangi oleh Nazir mengarahkan jam 10.00 ada meeting Program Kecemerlangan UPSR ... heran gak UPSR baru tamat semalam... tetiba ada meeting rupanya bincang pasal tuntutan duit kelas malam.... isu kontroversi tuh.... sebab aku dan GG memang tak setuju... ntah camna kali ni aku muka tebal mengatakan aku tak setuju yang duit tu diagihkan kepada guru yang mengajar petang.... Rasa JAHAT sangat aku hari ni.... mcm takda comprimee lagi... keputusan yang kita rancang dulu masih tetap tak berubah kecuali hosemate aku si Jaja tu yang tetiba kata setuju pasal duit tu di agihkan... walhal duit tu memang hak milik untuk guru kelas malam sahaja. Akhirnya, setelah dipersetujui bahawa setiap guru kelas malam akan menerima wang perolehan sebanyak RM1125 setiap orang dan bukannya RM 1000 sahaja sepertimana yang di bincangkan awal.... wajarkah aku berkeras ? Yelah memandangkan bulan ni banyak menggunakan duit . Tambahan kakitangan sokongan macam aku hanya menerima wang saguhati RM250 je untuk hari raya ni dan hujung disember nanti.... huhuhu ciput sangat...sedehla..

1 ulasan:

arekymz membuyau berkata...

adekah abg nih seorang guru??

ataupon seorang kakitangan kat pejabat skool tuh??

patot ar mcm bergaji besar..kat mne ek??