Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

26 September 2009

Siot....


I know who i am... siapa diri aku... tp atas tanggungjawab aku kena bagitaw gak...
aku pun tak sempurna juga tp dari situ kite memperbaiki apa kelemahan kite.

Satu/ Adik aku Si ChazeY tu... kena marah dek aku pasal g CluBBing kat StarHill sampai tak ingat...Bulan Ramadhan baru berlalu...Syawal menjelma ... aku ingatkan dia pasal tanggungjawab aku nak ingatkan dia... memang panas gak la aku lahar dia sampai kuar perkataan 'Pelacur'... aku ingatkan dia tak semestinya dia sebelum ni senang terlepas dr kena rush lambat laun juga tertangkap juga... bukan aku mendoakan tp mengingatkan dia still pelajar UIA ... sayang punya pasal akhirnya maki hamun di luahkan pada aku... takpala lepas ni jangan cari aku g kalu apa-apa masalah dia... biarla dia tanggung sendiri.... aku dah jalan kan apa yang aku patut lakukan... dia takmo dengar cakap terpulangla....

Dua/ Aku taw la aku tak sempurna BI aku tp jangan la bagitaw meluru... kocik hati den...

5 ulasan:

je who? berkata...

bagus kalau aku ada abang mcm ni..
haha.. darah muda tu.. lama dia sedar r.. *ckp mcm aku tua sgt je*

Mr. tercabut berkata...

bagusnye dit.. actually abg jarang dpt abg cam ko... ko jadi abg aku boleh? hehehe... <(^_^)>

Indera berkata...

bagus2.sesama manusia pon kena juga bagi nasihat selain adik beradik:-)

Tunjuk Bintang berkata...

salam bro.. memang siot ar adik ko ni. ala biasalah jiwa muda bro. tapi kalau ko sekeh kepala dia ok gak! atau ko seret muka dia kat jalan raya 50meter jauhnyer atau ko paku jer kaki tangan dia kat dinding agar maruah ko terjaga bro! semoga ko jadi abang yang baik. didiklah adik dengan penuh rasa kasih sayang n tanggungjawab yerk...

Leeyan@dli berkata...

i wish i cud have u as a brother..wink*