Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

21 September 2009

Selamat Hari Raya ... to all Blogger..


S A L A M A I D I L F I T R I


Shopping last skali akhirnya jumpa baju melayu nie...

To my luvly visitor... aku kat sini nak wish "Selamat Hari Raya" kepada semua rakan blogger... Raya tahun ni beraya di tempat saya sendiri iaitu di Nilai la ... dan juga beberapa kampung di utara, selatan , timur dan barat... Untuk kampung di Sarawak tu turn tahun depan. Tahun ni memang turn di Semenanjung... Macam tu la kalu dah mix macam2.... Famili aku pun beraya di rumah aku je tahun ni... sempatla bawa jejalan ke KL untuk shopping... last day baru aku jumpa baju melayu aku... cerewet tul kalu nak membeli.





Sepanjang perjalanan balik kampung

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ala, raya mana² sama jek. nilai pon ok pe. (tibe je nak up kan nilai). kah kah kah.

squesha berkata...

selamat hari raya =)

Tanpa Nama berkata...

[B]NZBsRus.com[/B]
Dismiss Idle Downloads With NZB Files You Can Rapidly Find HD Movies, Games, MP3 Singles, Applications and Download Them at Maxed Out Speeds

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Newsgroup Search[/B][/URL]