Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

18 September 2009

Shopping Raya tapi takda yg berkenan




Aku, GG dan Al serta Adik dan ipar aku join dan gigih ke Kuala Lumpur kononnya nak shopping sakan tapi kesesakkan lalulintas membuatkan aku rasa malas nak membeli belah... ilang mood mek... nak ke jalan TAR tu bukan men g jemnya dr bukit bintang dan akhirnya tak sempat nak berbuka ngan si Helmi kat Mid Valley... sian dia mmg patut pun marah aku pun uhuk... last-last kami melencong ke KLCC je memandangkan jalan situ je tak sek sa rasanya... kitaorang chop tempat kat atas dan mujurla da seat untuk muatkan 5 orang tambah satu seat tuk extra GG...hehehe...


Muka lapar 2 sahabat baik aku nih...


Then after berbuka we all goin to TAR ... alhamdulillah jalan tak sesak dah ... senang nak kesana... tp orang masih ramai berpusu-pusu membeli belah terutama di lorong TAR dan SOGO... syurga membeli belah apa bila raya menjelang.... balik tu aku hanya membeli songkok dan beg alain delon (AD
) beli sebab lambang nama aku... gitew... hehhehe... tp tak banyak aku membazir... save untuk raya ni... yelah nak balik utara banyak engkosnye... keta je dekat RM 1000+ ... pasal baju melayu aku pakai apa yang ada tahun lepas yelah tahun lepas dekat 4 pasang baju melayu... elokla tu iboh jak membazir kan...


Tiada ulasan: