Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

12 Julai 2009

Terlebeh advance la... laporan tesis sepatutnya belum antar lagi...

Semalam segala assignment kena antar mengikut jadual yang sepatutnya...namun ada satu assignment aku iaitu tesis aku telebeh gegeh lak sampai aku terpaksa menahan mata untuk tidur dan menyiapkan segala laporan kajian berasaskan sekolah tu....rupa-rupanya yang perlu dihantar adalah ringkasan cadangan sahaja sebanyak 6 muka surat... berbanding laporan yang aku dah siap tu sebanyak 33 muka surat....gegeh kan...

abis kuliah terus g kl sebab ada casting for Hari Raya... but once again i didnt go sebab memandangkan aku macam malas la nak attend audition tu...bagila orang len...maybe next time rezeki pada aku.... sambil kitaorang lepak kat KTV memandangkan aku kena cari 5 lagu untuk perform pada malam majlis alumni di Pusat Konvensyen Glory Beach Resort pada 1 Ogos nanti...

Malam tu aku balik ke UM kuar ngan my lovely and going out dinner together....mmm saat bahagia sangat pada masa walaupun aku dalam keadaan tak berapa sihat sebab kesihatan tak berapa baik minggu ni.

Tiada ulasan: