Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

30 Julai 2009

Show Pesta Rekoder Ensemble Sekolah Rendah Peringkat Kebangsaan 2009... Tahniah!!!

Tahniah buat anak didik aku sendiri atas kejayaan dalam membuat persembahan yang gempaq semasa majlis makan malam kotinjen negeri di Tiara Beach Resort PD semalam... Tak sia-sia seharian aku mengamuk dalam memastikan segala pergerakkan cantik dan bertenaga... walaupun meka terpaksa berjemur panas dan menahan pedih telinga mendengar laharan aku tehadap meka. Salute pada meka termasuk SMK Chan Hwa, SMK Puteri dan SK Senawang memberi persembahan yang begitu mantap pada malam tu. Namun ada juga perkara yang tak puas hati terhadap beberapa orang.
Antaranya
  1. Gomelan GB aku yang memang tak taw malu ... apa taknya asyik tanya kat aku bila dia boleh dapat bilik... sedangkan dia bole sewa je bilik situ... last2 bilik timbalan ketua pengarah plak dia amik. Yelah Encik Hamid pulang hari... Heran aku DIVA sangat ke dia... hanya menumpang nama aku je... memandangkan aku yang bertungkus lumus dalam majlis ini..... Lembu punya susu, sapi dapat nama.
  2. PA System bertukar orang last minute sampai lagu yang sepatutnya lambat jadi awal pula.
  3. Juruacara yang tak bertanggungjawab , rehearsal dpt mula jam 10.00 akhirnya jam 5.30 ptg baru datang....sedeh....
  4. Persiapan pentas...ala-ala 60-an.... ada ke belon ada kat depan pentas ... sangat mengganggu pemandangan....ala CELCOM pun ada.

Tiada ulasan: