Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

14 Julai 2009

Aku Gagahi Juak bah... Banyak Na Dugaan Kamek...

Badan aku beransur pulih walaupun badan aku masih lemah dalam melakukan kerja kat pejabat. Anyway nak wat camna kena buat juak sebab kalu tinggal nanti banyak plak timbul masalah. Tambahan beban dari PPD Port Dickson yang suka memberi maklumat yang terlalu lambat. Dalam hati hanya Tuhan saja yang tahu bagaimana perasaan aku terhadap Encik Mohan Penyelia Ko-kurikulum.... mcmana la dia boleh pegang jawatan tuh walaupun banyak masalah dalam surat-menyurat koko. Pagi tadi 8 orang pelajar aku ke Kem Pusako untuk menjalani Kursus Kecemerlangan Akademik dan Kecemerlangan Insan selama 4 hari di Kem Pusako Batu Kikir. Mujur ada Aliyah dan Jalil yang boleh menghantar mereka. Tambahan banyak guru pula tiada di sekolah atas menjalani pelbagai aktiviti kursus dan seminar yang perlu mereka hadiri. Aku pula bz ngan latihan nyanyian koir aku yang akan dipersembahkan pada 18 Julai ni di Majlis Sambutan Hari Guru Daerah Port Dickson tambah esklusif aku akan perform live ngan mainan piano dari Sukri dengan lagu dendangan Marc Anthony " My Baby You".... LIVE tu nantikan kemunculan istimewa aku...

Tiada ulasan: