Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

12 Julai 2008

Siallan punya Jembalang kat Hutan Kem Rimba Ilmu tue...

Semalam memang aku bengang giler pasal kejadian yang menimpa di Kem RImba Ilmu semalam... kes 7 org budak histeria tu... membuatkan semangat aku berkobar-kobar untuk tarian aku semalam menjadi pudar. Sampai aku tak keluarkan scene topeng dan kuda kepang... sebab hantu yang meliar tu la aku tak leh wat tarian aku 100%... tension....rasa nak belasah je hantu-hantu kat situ... Aku ngan semangat giler semalam mencaci maki hamun benda yang ada disekitar tue... memang dasar nak kena ngan aku la tu... ko ingat aku takut ngan ko (benda tu)... sorie.... kalu ko mistik pun aku pun mistik gak....

Mujurla dapat no 2 tp tak puas hati sebab no 1 sepatutnya memang tak patut menang sebab pakaian takda... tarian spontan dan takda prepare langsung... tambahan 2 owang tua dah patutnya pencen tu jadi hakim tarian... sepatutnya dorang takleh campur peribadi / masalah daerah ngan pertandingan. Huhuhu....asyik masalah yang sama je...

Tiada ulasan: