Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

14 Julai 2008

Cinta dan Sayang banyak pengertiannya...

Seseorang boleh menyatakan dirinya menyayangi diri kita... Tapi adakah dia mencintai kita... Hidup aku tak pernah merasakan betapa indahnya cinta... semuanya berakhirnya dengan kedukaan... aku tak bertuah seperti Carl, Indra, Naz dan member aku yang lain... mudah mendapat cinta... aku ... hanya tempelan sahaja di kalangan mereka... aku ingin menyintai seseorang tp aku terlambat dan diri ni merasa tak berguna sahaja... peluang untuk bercinta langsung tiada... apa yang aku dapat hanya la tolakan cinta yang membuat aku serik... dia tak pernah memberi peluang pada aku... Ya Allah berikanlah aku kekuatan untuk menghadapi ini... tanpa kasih saya seorang...insan...

1 ulasan:

imborntosing berkata...

Hello Adit. Thanks for visiting my blog. Mana you dapat tahu about my blog? skrg i am very busy.... phewww.... You?

Ciao.
IZ
izoiam@mac.com