Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

04 Julai 2008

Seminggu Berdansa... DI SMK Teknik PD.

Start malam Ahad lepas hingga kini aku mula dengan projek baru iaitu latihan tarian sekolah menengah. Seminggu juga aku berkampung kat sana... bermalam umah Sham la ... Thanks Sham bagi aku menumpang kat sana. Pergi keja pun dari sana... bermakna umah aku minggu ni di SMK Teknik la hehehhee...

Alhamdulillah step tarian aku dah habis untuk budak sek menengah aku barula aku boleh menarik nafas lega. Tinggal murnikan saja.... Aku respect kat dorang bukan apa... dorang takda asas menari tapi dorang bersungguh dalam latihan yang dibuat.... anyway good way for making it . Kali ni aku bawa Tarian Rampaian Etnik Kreatif... gabungan Melanau dan Jawa....

Selain tu minggu ni aku balik umah Zal di Jelebu.... dia ajak g kenduri anak buahnye.... huhuhu dekat 12 kali gak dia ajak... terharu....huhuhu.... so kena g jelah.... anyway pada masa yang sama ni ada audition ke casting untuk filem baru bawah En Hadi kat PJ.... dorang perlukan extra pelakon untuk watak model2 di Star Cruise Ship. huhuhu bes memang bes tp kena lupakan sebab dah janji ngan Zal balik umah dia....takpa rezeki ada di mana-mana....

Tiada ulasan: