Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

27 Julai 2008

Love Is Cruel and Blind ... Why... Always happen to me... (BLEEDING LOVE)

Why is always happen to me ... why.... aku dah mula serik untuk bercinta tapi banyak cinta datang dengan mudah dan pergi pun dengan mudah.... Kejam sangat kah sampai aku tak dapat merasai manisnya bercinta... Di saat hati aku mula berbunga ketika itula aku akan merasai pahitnya dan pedihnya.... yang aku terlalu mengharapkan cintanya... namun tak siapa yang tahu diriku terlalu kesunyian ... waima aku mempunyai pasangan yang istimewa... bila aku meluahkan apa yang terpendam dalam hatiku... rupanya dia masih belum bersedia... anyway aku tahu betapa beratnya ujian dalam meluahkan apa yang ada dalam hatiku ni.... at least aku tahu dimana kedudukan aku sekarang agar diriku tidak terlalu taksub dalam hubungan ini. Tidak mengharapkan apa yang ku harapkan... jika tidak dibendung kelak diriku sendiri akan merana...Market Place
Last nite, hatiku terluka bila melihat dia begitu rupa... mungkin aku belum mengenali sepenuhnya... mungkin ni saatnya dia meluangkan masa ngan kawan-kawannya yang hampir setahun tak bertemu... aku terpinggir... selamat ada Wan yang setia menemani aku dari mula hingga saat aku melangkah kaki dari situ... aku yang asma ni pun tersangatla memendam perasaan sampai 6 batang rokok sekaligus aku hisap aku tak sedar...

Hari ni aku kena kumpul kekuatan aku semula agar aku dapat meneruskan hidup ni tanpa mengharapkan cinta lagi selepas ni... atau aku masih menunggu keputusan dari hatinya... ntahla macam aku dah mengharap dengannya pulak... lupakan jelah sebab 90% adalah keputusan mengecewakan... ini menambahkan hatiku bertambah remuk... ntah mcmana pula aku terlupa kad pengenalan aku dia pegang masa di club tu... macamana la nak amik IC aku tuh....

Hidup ini mesti diteruskan ... this is not me...

11 ulasan:

lotto tickets berkata...

Yutarets! kasagad bah!

gambling online berkata...

Thanks. Im Inspired again.

gambling game lottery berkata...

Whoever owns this blog, I would like to say that he has a great idea of choosing a topic.

pcso lotto result berkata...

Concentrate to the things that could give information to the people.

online lotto berkata...

Thanks. Im Inspired again.

online free lottery berkata...

Thanks to the blog owner. What a blog! nice idea.

Yellowfruit berkata...

Like the way you write. It's very emotional. Hope you keep posting. If you like you can visit my blog.

online free lottery berkata...

It could give you more facts.

gambling berkata...

Yugs, daw nabasahan ko naman ni sa iban nga blog?

lottery online berkata...

Kanami sang imo blog. Daw spaghetti.

online lotto berkata...

Yugs, daw nabasahan ko naman ni sa iban nga blog?