Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

07 Julai 2008

Hidup aku dipropakan oleh seseorang bila aku mendekati seseorang...

3 hari aku di Felda Pasoh 2 mengajar aku erti kehidupan di Felda... Dari kebiasaan aku hidup di bandar kini aku merasai kehidupan di desa jauh dari kesesakan kotaraya... Anyway aku terus terang aku memang kekok bila berada di suasana kampung. So hari pertama je aku dah mulai fed up dan ambil keputusan nak balik tetapi bila aku mula memikirkan Naz dan familinya aku mulai membiasakan diri dengan keadaan ini. Dan aku rasa aku kena mempelajari daripada kehidupan ini. Aku juga melihat Naz yang sentiasa bz ngan kejanya di kampung... dan baru ku tahu Naz ni seorang yang rajin di mataku... seorang anak lelaki yang sentiasa mahu membantu ibu bapanya... salah satu sikap terpuji yang aku kagumi darinya.... Persiapan majlis kenduri cukur jambul anak buah Naz begitu lancar sekali walaupun pada mulanya aku ni agak kekok bergaul dengan famili yang besar dan ramai. Tapi lama-kelamaan aku dapat menyesuaikan diri ngan famili Naz...

Suasana majlis itu begitu meriah dengan kehadiran sanak saudara Naz yang juga heran ngan kehadiran aku pada masa tue.. hahaha... aku katakan aku ni kawan baik Naz... dan wat pertama kalu diriku aku panggil Iezwan bukan nama komersil aku iaitu Adit... Aku buat camni sebab adalah lebih elok aku menggunakan nama betul semasa bersama ngan orang tua Naz.... famili Naz memang baik-baik belaka... sesekali aku terkenangkan ibu bapa ku nun jauh di seberang lautan.... huhuhu... cedeh...

Isu propa yang aku rasakan menyentap kan hati aku apabila x Naz ada datang umah pada petang ahad semalam... rupanya dia mempropakan aku dengan cite buruk Naz terhadap aku...motif ... yang dia berbuat demikian... takperlu aku menceritakan hal ni dalam ni cukupla aku mengatakan diriku dipropa agar aku melupakan Naz dan menganggap Naz tu tak berguna...
ishhh.. penceritaan yang sungguh memalukan tapi aku kenal Naz siapa yang sebenarnya... kesian dia x dia propa benda buruk dia pada ku.... pastu pagi tadi dia propa Naz ngan cite buruk aku pulak... huhuhu...susah la dok ngan org propa ni... tension...


Tiada ulasan: