Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

21 November 2007

Yang Terbit di dalam benak fikiranku...


1) Keyakinan diri.... ntah napa sejak akhir-akhir ini aku punya confident diri low...sampai aku sendiri tak yakin yang aku mampu berjaya... bayangkanlah sampai nak kuar rumah pun malas... tambah aku asyik tensen berat badan aku... dan tambah berat lagi yang aku dah mula menjinakkan diri dalam modelling so kenalah berdisplin... aku rasa mcm tak mampu je... nak quit dr bidang ni pun ada....aku rasa macam tak fair sebab kalu nak masuk dunia ni kena turunkan berat badan tambah g ngan badan aku jenis tough... member pun kata badan aku tak elok kalu kurus dan gemuk ... it better medium je... dorang kata badan aku dah ok daaa.... wat pe nak kurus g... nanti jatuh sakit... (thanks cz ada yg sudi ambil berat ngan aku ni...hehehe)

2) Kegilaan .... secara tak sedar aku digilai oleh org di sekeliling... sampai aku tak bleh bernafas... sampai bila la org-org ni nak behenti menagih kasih aku ni...

3)Study Smart - cara aku belajar last minute... ahad ni start exam Mathematic aku...kena wat betul-betul... cz dalam mid year gerenti kondem punya markah... Skank ni dalam masa terluang aku kena paksa diri untuk ingat beberapa formula dan jalan penyelesaian untuk menjawab soalan nanti... diri ni selalu kata chaiyuk...chaiyuk...chaiyuk...

4) Plan cuti di Kuching nanti.... rasa nak abis kan masa dgn kawan-kawan yng tersayang then tak lupa famili.... Daddy plan nak balik umah panjang kat Sebuyau.... besnya....

5)Hutang piutang - harus dilangsaikan .... Nak settle masalah kewangan kad kredit dekat RM7000 then pinjaman lama BSN .... esok g Bank Rakyat nak wat pinjaman RM 30,000 nak settlekan semua hutang dan simpan bakinya untuk masa depan aku ni.... ngah tggu seru je... cadang nak beli kamera digital RM2K*** ....

1 ulasan:

ezadibrahim berkata...

hidup perlu diteruskan...tabah ye menghadapi dugaan....