Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

25 November 2007

3 hari memenuhi undangan show... wah penat dan demam serta risau...

Dari pagi jumaat aku settlekan apa yang patut di bank... then petang tuh terus bergegas ke PD cz malam ada show di expo Port Dickson... dengan keadaan yang tidak berapa sihat aku memaksa diri juga ke sana dan buat yang terbaik... Kemudian sabtu tu plak undangan kerabat diraja N9 ke majlis perkahwinan di Seri Menanti. so dalam tengahari yang panas terik aku dan Elina menyanyi sampai basah baju kami dua sewaktu show yang dijalankan... macam-macam lagu yang kena nyanyi memandangkan penyanyi Aina takdapat datang so terpaksa amik peranan dia...dan aku pun dah makin improve dari nyanyian cuma control voice yang menjadi masalah... Adon pun kata aku menyanyi ni boleh wat penonton tergoda sebab aku menyanyi seksi sgt...seksi tang mana yang di maksudkan...tak tau la......kemudian hari ni pun ada show orang kahwin plak di PD ... abis ujian terus aku ke sana dan menyanyi walaupun audio hari ni tak berapa sgt.....
Then ari ni aku ada exam Algebra kat OUM...eeee susahnya ... lain yang dibelajar lain yang kuar...tensen...dahla tuh aku check my LMS ... assgment aku takda markah ... padahal aku dah antar tetiba lak aku tak dapat markah assg ment aku... last2 aku call Mr Danny ... aku maklumkan aku dah antar my assgment tuh... dia kata ok ... maybe kerana salah letak tugasan aku tuh... takut gak markah aku hilang.... esok aku kena g sana balik...risau aku...kang gagal tak pasal2....

hari ni gak pas aku abis show...aku dan aina g carik cd dan saja buang masa menyanyi kat karaoke jamban... yelah dah bentuk mcm tuh .... hehhe.... bes gak nyanyi yelah baru dapat nyanyi karaoke selalu asyik ikut band je... sampai org kat sekeliling terpegun la bila mendengar sore kami dua nyanyi.... dah pro nak wat cam na... org asyik tgk kami dua je sepanjang kami dua balik dari da Store...lucunya...yelah baju show belum ditanggalkan g...

Tiada ulasan: