Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

08 November 2007

Akhirnya dapat menumpukan perhatian kepada kerjaya dan study...

Akhirnya aku dapat gak berehat dari segala akiviti seni aku sejak kebelakangan ni... dapatla aku tumpukan keja aku... banyak keja kena selesaikan sebelum cuti sekolah ni.... keja aku sebagai Guru Kanan Ko Ko kena selesaikan secepat mungkin then buku rekod bebudak aku kena selesaikan juga... Selain tu, aku kena prepare ngan study aku kerna exam dah makin dekat... so chaiyuk untuk diri sendiri... kena usaha lebih...dah la susah... Plan aku masa cuti ni banyak...show Istana Seri Menanti g, Glory then ada kenduri kahwin Nizam dan kazen aku di Kedah (aku ni bilala nak kahwin umo baru masuk 27 kelmarin.... dah makin berusia lak aku ni). Badan aku maintain kembali.. sekali sekala ada la aku g gym untuk stabilkan otot2 aku ni... badan pun kira okla.. takla dikatakan gemuk... cuma tough je... skank ni pun bz ngan jemputan rumah terbuka je... pasni nak g umah Kak Ayu... mak tiri aku ahaks.....
wIT aINA DA cUtE gIRl

Tiada ulasan: