Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

25 November 2007

Alhamdulillah... umoku masih panjang

Pagi Khamis... aku bergegas ke sekolah dulu memandangkan aku nak wat pinjaman peribadi kat Bank Rakyat... jadi aku amikla apa yang diperlukan oleh pihak bank... salinan IC, slip gaji 3 bulan, dan cukai pendapatan EC. Tapi malang memang tak berbau apabila aku mahu keluar dari kawasan sekolah yang aku nyaris dilanggar oleh sebuah kereta... alhamdulillah...aku selamat tapi apa yang membingungkan ialah sejak bila kereta tu muncul padahal aku dah pastikan jalan raya masa tu kosong... jadi apa yang dapat aku anggapkan ialah dia memecut laju... padahal sepatutnya pemilik kereta tu tahu bahawa itu ialah kawasan sekolah dan kawasan kampung.

Then lepas tu, aku g amik Asyraff... janji nak belanja dia makan ... so kami dua pun kuar bersama...first tempat kami g ialah Bank Rakyat...settlekan pemohonan dan seterusnya g settelkan bil api, air , telefon dan astro serta my streamyx kemudian baru la dapat mamam di Secret Recipe....kat JJ

Tiada ulasan: