Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

15 November 2010

Terkilan dan sedeh diperlakukan begini

Apa perasaan anda jika benda yang kite tidak lakukan dituduh melakukannya... inila situasi aku alami skank... aku sedeh sebab orang yang menuduh aku ini adalah orang yang pernah aku sayangi dulu bagai nak rak... namun atas sbb semangat setiakawan aku boleh memaafkan lagi sekali utk kali ini... tetapi dengan nekad aku tak akan berhubung dengan dia lagi walaupun berkawan... sebab sudah berkali-kali dia melukakan perasaan aku sehingga hati aku skank sudah remuk rendam dibuatnya...

Apa yang mampu aku buat ialah mendiamkan diri... sebenarnya kesalahan pada dirinya sendiri kerana tidak dapat mengatasi masalah ini dengan sendiri... napa nak dengar kata orang yang tak dikenalinya... sedangkan aku sebelum ni dah dia kenal baik buruk aku pun dia tahu... napa masih nk tuduh aku bukan2.... sedeh sangat aku diperlakukan begini....

Apa pun aku kena kuat ... yes kuat iezwan.....

Tiada ulasan: