Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

05 November 2010

Menanti penuh debaran...

Bukan pasal apa pun... tp mengenangkan angka 28 bertambah ngan 1 angka akan menjadi 29 hehehhe.... 29 tahun aku di dunia ni.... thanks to ma dan pa yang bersusah payah menjaga dan membesar kan Wan ni... hehehe dan melayan karenah manja, cerewet anakanda ni...

29 tahun ni la banyak mengajar aku ttg erti matang dan menjadi seorang lebih dewasa berbanding hidup2 yang lepas banyak enjoy dan lupa diri hehhehehe.... namun aku tetap menjadikan aku ni seorang yang profesional dalam menghadapi apa yang melibatkan karier aku...

Semoga ngan 29 ni menjadikan aku bertambah matang, berdedikasi, kreatif serta sihat tubuh badan sentiasa... memandangkan karier aku banyak melibatkan penggunaan fizikal.... selain itu dimurahkan rezeki dan dilimpahkan kurniaanNya berkat atas usaha aku lakukan selama ni...

Tiada ulasan: