Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

29 November 2010

Akhirnya aku lepaskan semua...



Kenangan bes giler mandi kat Sungai Gabai memang tetap terpahat di dalam minda aku... ketenangan aku alami tak seperti aku alami sebelum ni... disini juga aku lepaskan segala kesedehan dan kemarahan aku simpan dan pendam selama ini... akhirnya terlerai jua semua kepedehan aku... dengan masakan oleh Kak Nora sememangnya melazatkan selera makan aku walaupun aku tahu badan aku naik at least ia bukan halangan aku untuk makan... lepas ni kenala workout kuat2 agar dapat kembalikan Iezwan Malek dahulu... hahahha... Anyaway terubat hati aku dengan menikmati keindahan alam sekeliling yang menghijau... aku rasa tenang sangat... dan lapang... Alhamdulillah... ku mohon dariMu agar aku menjadi lebeh kuat dan semangat selepas ni...


See happy sungguh meka... bes kan jika aku camtu sentiasa... skank alhamdulillah back to normal life now

Tiada ulasan: