Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

06 Ogos 2009

Senang je nak lupakan perasaan aku ni....

Menyibukkan diri dengan aktiviti aku la.... hehehe... mcm biasa tugas guru ni macam2....Pagi tadi aku menguruskan Kuiz Sains bagi aktiviti panitia aku... aku yang menjadi MC pagi ni... dah lama tak keluarkan sore aku ni... selalu berat mulut je aku ni.... tapi lepas abis kuiz aku pula membebel kat semua budak sekolah aku berkenaan cara belajar dan mengingat fakta sains... masalah murid skank ialah meka tak dpt skor soalan A plak dulu soalan bahagian B banyak masalah ... that y kena ceramah kit pada meka pagi td...


Kandid budak tarian aku di sekolah...menari menari juga... pelajaran jangan dilupakan... ini kerana pemilihan penari adalah berdasarkan pencapaian akademik meka di sekolah... luv ualls





Tiada ulasan: