Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

31 Ogos 2009

Bercuti Merehatkan Fikiran Yang Serabut


Plaza Gurney

Dengan tiada perancangan aku decide nak bercuti ke utara.... kira kampung jugak la... Yelah dok umah asyik memendam kesedehan better aku wat keja yang boleh melapangkan fikiran aku... mcm biasa aku pack barang gamble aku... yang penting je aku bawa.... jom jalan2 lapangkan fikiran...sempat juga aku shopping kat JEFFERSON di QueensBay

Lepak kat persiaran Gurney, Pulau Pinang


My discovery around Penang... Luv old building in here


Jem giler....berbuka kat seberang Prai... pekena Nasi Goreng Puyuh fuhhh sedap siot...
Lepas berbuka pose d umah Kak Ilah...kiteorang g Downtown SP (Sg Petani)
banyak barang raya... tp takmo beli sebab nak tggu akhir dekat raya baru nak beli...baru ada feel nak raya kan....pikir tahun ni nak baju raya warna Oren la plak :P


Tiada ulasan: