Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

22 April 2009

Persembahan Excellent (merangkap Raptai Pesta Muzik)

Alhamdulillah dengan usaha aku dari kostum, gerak tari, pola lantai, aksesori, makeup... akhirnya mendapat pujian yang baik daripada pelbagai pihak pada pagi tadi... Banyak mata yang melihat akan keunikkan pakaian lelaki... sampai meka mendapatkan beberapa tips wat pakaian camtu dari aku dan my luvly tukang jahit...Ust Peah... cuma ada benda kecil yang harus aku perbaiki untuk menjadikan sebuah gerak tari melayu yang berpotensi jauh untuk menang... Jika hari ni raptai sekaligus melibatkan persembahan khas Kumpulan Sari Tari untuk Majlis Menyemodo dari kontijen Negeri Perak .... pada hari Selasa depan pula ialah raptai tari etnik pula iaitu Iban Kajat Perang....hasil researching kajian oleh aku sendiri... yang pasti keunikkan pakaian yang aku design kali ni....Go Go SKJB....

Saksikan hari Selasa depan raptai Tarian Etnik Iban Kajat Perang....ni adalah salah satu kostum mereka.... masih mengekalkan tema HIJAU....selamatkan bumi kita atau mesra alam

Tiada ulasan: