Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

30 April 2009

Budak Kumpulan Sari Tari semakin berkembang...



Untuk pertandingan tahun ni kebanyakkan budak Sari Tari aku sekolah-sekolah di Port Dickson bersaing melalui pertandingan sekolah masing-masing. Wah ... besnya... kumpulan aku semakin berkembang... semakin banyak lak budak tari aku kat sekolah masing-masing. Walaubagaimanapun aku salute ngan budak penari aku dari Sekolah Tinggi Port Dickson membuatkan aku terharu, seram dan sangat terkejut akan persembahan tarian mereka yang sangat cantik bentuk dan pergerakkan mereka....tambahan atas kerjasama mereka , mereka layak untuk mewakili daerah untuk pertandingan pada 6 dan 7 mei ini...Tapi sayang atas kebutaan hakim ia membuatkan kami jatuh ke Naib Johan bg sekolah menengah yang aku ajar. Aku tak tawla apa yang menyebabkan meka tiada hak untuk menang sebagai juara..sayang dan kesian pada mereka yang bertungkus lumus dalam hal ni.

Penari Sek Tinggi Port Dickson ( Sari Tari Group)

Penari SMK Teknik Port Dickson, PD (Sari Tari Group juga)
Wit my partner dalam nyanyian

Tiada ulasan: