Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

26 April 2009

2 hari ni tanpa memikirkan kerjaya aku... arghhh leganya dapat berehat..



Akhirnya minggu ni aku barula aku dapat berehat dari kesibukkan budak tari , show dan sekolah aku yang selalu mengganggu masa terluang aku di hujung minggu... alhamdulillah... aku dapat maintain kan tenaga badan aku setelah penat berhempas pulas memerah tenaga dalam menyiapkan show budak dan aktiviti sekolah sebelum ni... aktiviti bersama teman-teman, orang tersayang juga dapat diluangkan dengan sepenuh masa pada mggu ni... ahaks... walaupun perangai party aku ni ada tapi berjaya terkawal juga pada jumaat lepas... napa ek.... maybe dah ada komitmen tu la pasal kena jaga imej kan hahhahahaa.... hanging ngan kengkawan di Alamanda PutraJaya then untuk hari ni g Mid Valley temankan si Tun Fareed memilih pakaian Padini dia untuk praktikal akan datang di Kelantan nanti... aku selaku perunding imej kenalah jadi penasihat dia kan... hahahaha... tp sebelum we ols akan ke KLIA nak amik tiket aku booking semalam ... RM 394 termasuk semua tax, insurans dan pelbagai kemudahan lain....untuk 2 orang .... aku dan Reza yang akan pulang ke Kuching masa cuti pertengahan tahun ni memandangkan adik aku akan kahwin so kenala wat persiapan untuk dia nanti.... my mom dah cadangkan aku wat pelamin lak...dan jadi photographer laks.....hehehe...takpa Adit sedia berkhidmat ahaks....anyway SELAMAT PENGANTIN BARU buat adinda puteri aku Puteri Nurfatihah Aisha dengan suami yang tercinta dia....semoga dicucuri rahmat kebahagiaan hingga berkekalan ke anak cucu kelak....aku pula dah dpt title ABANG IPAR.....gitew.....tuanbadan pula bila nak menyusul macam adik dia kan....hahahha....

1 ulasan:

Budak Kota Seriemas berkata...

sape org tersyg tu..??da la shopping tak ajak..huhu.. =(