Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

15 Mac 2009

Minggu yang memenatkan dan gigih gitu...




Cuti pun dah bermula.... namun bagaimanapun aku tak dikira bercuti memandangkan aku masih sibuk ngan aktiviti-aktiviti latihan tarian, show nyanyi, kuliah dan mendapat tawaran casting di Kuala Lumpur. Namun ada sebahagiannya aku tolak memandangkan schedule aku padat ngan aktiviti-aktiviti part time aku yang len dan keja tetap aku sebagai cekgu nie... Di waktu ini, aku berada di belakang pentas Dataran Telok Kemang menunggu persiapan untuk show pada malam ni... anyway sepatutnya semalam aku datang tp memandangkan kesihatan sore aku yang tidak mengizinkan aku batalkan saja niat aku semalam. Harap pada malam ni, dapat melakukan yang terbaik dan tiada memperolehi gangguan suara aku ni....insyallah... oklah tak bleh lama ni... aku nak dress up dulu.... tema putih....wish me luck k....adios aribaaa....

Aktiviti Maulidur Rasul

Tiada ulasan: