Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

01 Mac 2009

Latihan Vokal dan Show yang diundang...



Dalam seminggu dua ni, kehidupan aku dipadati dengan jadual latihan nyanyian untuk jemputan show-show yang mula memenuhi schedule aku ni. Aku kena menjaga vokal aku supaya prestasi persembahan aku akan datang bertambah baik. Semalam aku baru abis show pertama aku untuk tahun ni.... buat di Dewan Bahasa dan Pustaka majlis perkahwinan dengan meriah dihadiri oleh beberapa selebriti malaysia dan tetamu kehormatnya Rosyam Nor dan keluarganya....emcee masa tu DIdie Alias yang melahar aku jap masa aku ngah menyanyi... time aku nyanyi time tu juga dia nak nyanyi..... aku datang lewat sikit memandangkan aku perlu menghadiri kuliah aku terlebeh dahulu dengan diiringi dengan rakan baikku Tun Fareed...

Tiada ulasan: