Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

26 Mac 2009

Kejohanan Olahraga SK Jimah Baru...perit dan jerih bercampur dengan macam-macam perangai yang memeningkan.

29 ni aku akan mengadakan satu function besar sepertimana yang telah dijadualkan pada setiap tahun... Namun ia lebeh besar dari tahun lepas... Walaubagaimanapun segala persiapan telah disediakan oleh aku walaupun ada masalah sedikit yang telah diselesaikan aku... Skank aku baru betapa seksa menganjurkan satu function yang agak besar gakla ni... banyak rintangan yang aku lalui... dan perit gak bila GPK yang masih muda belum ada pengalaman menganjurkan hal begini... Aku terpaksa berkeras juga walaupun ada sebilangan mereka adalah kawan-kawan aku sendiri... Tambahan aku terpaksa mengarahkan mereka bukan mereka yang sepatutnya memulakan dahulu seperti mana yang telah dibahagikan dalam jawatankuasa tertentu. Aku boleh berterima kasih kepada Ja dan Zam yang banyak membantu aku dalam penyediaan kejohanan sukan ini....Thanks U allz... Dan tak lupa gak aku ucapkan tahniah pada anak murid aku dan 2 member aku tadi sebab berjaya melayakkan sekolah aku ke peringkat akhir pertandingan bola sepak.... Tahniah pada mereka..... Malam ni aku kena attend meeting melibatkan ahli PIBG dalam penyediaan kejohanan sukan ini. Tambahan semua penyumbang bantuan kewangan pun turut hadir pada malam ni....

Tiada ulasan: