Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

04 Mac 2009

Hikmah di sebalik PERPISAHAN

Hidup aku lebey baik dari sebelum ni antaranya ;
  • aku mempunyai keyakinan dalam membentuk daya tahan diri menjadi beremosi dan berfikiran positif'
  • daya usaha meningkat dalam kerja dan pembelajaran
  • peluang datang bergolek dan menikmatinya
  • banyak offer persembahan dan show tari
  • rezeki semakin murah , sampai aku membeli satu lagi laptop tambahan
  • berjaya melayakkan diri sebagai salah satu Jurulatih Tari Seni Budaya Negara
  • menjadi org kepercayaan atas usaha yang dibuat bersungguh-sungguh
  • yang terkini....tercalon untuk kenaikkan pangkat dari DG29 ke DG32 yang sepatutnya 10 tahun berkhidmat tetapi memandangkan aku baru 7 thn itu yang menjadi keistimewaan aku ini.... dan sebagai Guru Penolong Kanan Ko-kurikulum yang berjawatan hakiki.... bukan lagi pemangku seperti yang lepas.... Alhamdulillah atas apa yang diberi oleh NYa..

Tiada ulasan: