Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

13 Oktober 2008

Selesai LDP Kepengakapan ...




Hari Sabtu lepas memang pack giler ngan aktiviti nak aku... bayangkan la my gb suruh juga wat kursus LDP ni walaupun aku ni ada kuliah pagi tu... tension... sampai aku terskip kelas kimia aku di OUM .... Alhamdulillah selamat penyampaian aku pagi tu baik walaupun dalam keadaan terkejar-kejar masa. PAs abis je LDP aku bergegas ke OUM... terus masuk kelas Fizik dan Sn P&P. Selamatla aku dapat menumpukan perhatian aku dalam pembelajaran kali ni.... cuma tkilan sebab kelas Kimia tertinggal.... yang aku kena prepare ialah pada 18 ni aku kena ke UNI KL sebab ada amali kimia di sana.... dah la bulan ngah sengkek...tension...



Ingatkan aku leh ke KL awal pada petang tu .... tetapi len plak jadinya bila Liza call aku suruh aku antar husbandnya ke Seremban Hospital sebab Zul accident.... so tetunggak la masa aku yang sepatutnya. Then aku temankan meka dua ke hospital yang sememangnya aku gerun nak mendekati tempat tu... Ja dan Azriqk datang menyusul kemudian sebab nanti Ja akan antar terus aku ke komuter Seremban. Then jam 4.30 aku bergerak terus ke komuter... then 515 komuter Seremban bergerak menuju ke KL Sentral. Sepanjang aku dalam komuter memang hangin juga la sebab ntah mana laks datang gayboy mengusha aku yg dah lama bertapa dalam komuter tu...tension aku... last2 aku pakai baju adidas aku yang bertopi. Menutup muka dan wajahku ni... sampai aku di KL Sentral masih terkinja-kinja melihat muka aku ni.... Malam tu aku lepak kat umah Hafiz lepas abis open hosuse umah USu aku dan lepak ngan Indra dan kekawan dia selepas dorang balik iopen house di Banting. Sampai la jam 3.00 baru aku balik umah member aku.... dan titoooooooooooo....

Tiada ulasan: