Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

27 Oktober 2008

Noradz Open House - PWTC



25 OKT / 730pm - Lepas balik dari LQ terus tido dan kuar semula baiki tayar keta ngan Ryan di S2 pasni g makan then g salon potong rambut Mohawk aku tu...cam tak kemas... aku kembali ngan rambut lama aku...spiky... salon yang dituju ialah Sebastian Salon memang layanannya baik dan stakat ni perkhidmatan yang diberikan sangat memuaskan. aku dan ryan potong rambut kat sana sebelum bersiap nak ke PWTC petang tu... Aku ke PWTC bersama Sham dan Wan... Ryan je skadar menumpang untuk balik ke Pandan Jaya. Alhamdulillah sampai juga ke PWTC walaupun wan ni tak berapa tahu jalan kat KL ni... aku plak jadi pemandu arah dia petang tu...

Malam itu dihadiri oleh 10,000 orang wakil NOradz yang sememangnya popular akan produk yang dihasilkan.. aku ni skadar datang menemani Sham je dan tak tahu apa pun berkenaan Noradz ni... malam tu juga aku menikmati pelbagai hidangan yang dihidangkan sempena open house ni.... terlupa gak malam tu bahawa aku dalam tempoh jaga badan... sajian dihiburkan juga dengan Jaclyn Victor, Ahli Fiqir, Apek, Geng Raja Lawak dan artis naungan Nodraz Production. Anyway bertuah gak si Sham sebab dapat cabutan bertuah untuk dibawa pulang... siapalah yang mendapat no 001 amatla bertuah kerna ia bakal membawa pulang kereta Perdana V6 huhuhuhu..lumayannye.... Malam tu gak aku sempat amik pic photoshoot ngan berharga RM25... baru kusedar aku patut menjaga badan aku kembali..... dengan tak cukup tido dan rehat... badanku kembang semacam .. puas gak memilih pic yang cantik dalam photoshoot tu... siap nanti ia akan dipos ke rumah aku nanti.... balik dari situ aku terfikir aku kena maintain kan berat badan aku kembali.....

Tiada ulasan: