Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

18 Oktober 2008

Saat Ini


Dah tiba masanya aku perlu meninggalkan segala kenangan ngan si dia.... aku dah tak tahan menanggung kerna ia bisa menganggu seluruh kehidupan aku skank... walaupun aku berdoa agar kau bahagia di sampingnya namun aku tetap berharap agar kau ingat aku selamanya... aku pergi tanpa sempat meninggalkan pesan meninggalkan segala memori indah kita berdua... segala coretan kita berdua akan ku luputkan dalam ingatan demi masa depan kita berdua... andai aku pergi dahulu izinkan aku menyimpan potret wajahmu sebagai tanda akhir aku mengingatimu... cukupla stakat ini aku dibelenggu perasaan rindu, kasih dan sayang terhadapmu... dengan ini aku redha akan pemergianmu kepada insan yang kau inginkan... selamat tinggal my lover...

Tiada ulasan: