Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

18 Mac 2008

StarSearch Entertainment...

Petang Jumaat aku menerima panggilan Bro Shaun... bro ni merupakan kenalan aku dalam G4m , dia merupakan seorang pencari bakat baru dalam industri fesyen dan entertainment. So dia menawarkan aku untuk berkecimpung dalam agensi dia... sebelum ni aku memang berminat cuma kurang yakin dengan diri aku ni... Walaubagaimanapun dia mensyorkan aku datang ke pejabatnya pada esok hari di Ampang... Dia kata kita bincang hal ni di pejabat..... Esoknya aku pun sampai di officenya jam 1 lebih... dengan ditemani indra dan lanz... anyway banyak perkara dibincangkan tentang pic aku yang selama ni memang dia melihatnya dari dulu lagi di dalam G4m.... selain tu perbincangan kami berdasarkan bidang yang ditawarkan kepada ku iaitu...modeling...so better aku mencuba nasib untuk kali ni.... thanks to Bro Shaun kerna membuka peluang aku untuk menceburi bidang ni....pada aku...chaiyukkk....aja aja fighting...

Tiada ulasan: