Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

18 Mac 2008

Pesta Muzik bahang kian dirasai....


Minggu sebelum cuti , aku telah pergi ke Meeting berkenaan Pesta Muzik di SDSA... so seperti tahun lepas... aku mahu mengulangi kejayaan lepas dalam pertandingan tarian...tahun ni ia masih mengekalkan tarian rampaian melayu yang terdiri daripada asli, zapin dan joget sahaja... tetapi ada perubahan pada tarian etnik dimana pada tahun ni hanya satu je tarian etnik yang digunakan.... Latihan pun sudah dimulakan.... manakala arragement muzik telah dibuat oleh Meor...thanks sebab beri lagu paling vogue untuk tahun ni.... manakala aku pula memerah otak memikirkan step-step untuk tarian aku....aku berdoa dan berharap tahun sekolah kami mampu mengekalkan kejuaraan hingga ke peringkat kebangsaan di Terengganu pada tahun ini...Chaiyuk...

Tiada ulasan: