Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

31 Oktober 2007

Show Situ Sini Sana... Penat Siot


Aktiviti harian aku makin bz ngan aktiviti nyanyi aku ngan band SMK SDSA... lusa aku ada show di PWTC makan malam Perdana Menteri. Barulah aku kenal erti penat bila jadual pack sampai jam11 atau 12 baru aku pulang ke rumah. Walaupun penat... bes gak bila aku buat show sendiri kat pentas... Alhamdulillah rezeki melimpah luah... maybe berkat kesabaran dan usaha aku untuk mecemerlangkan diri sendiri... Skank ni bz ngan open house je... sana sini open house sampai muka aku pun dah macam nasi impit....kembang semacam je... puas gak aku nak shape kan balik... dah la ada show... muka plak kembang semacam... Pic kat atas ni adalah contoh muka aku dah mcm nasi impit yang kena himpit..huhuhuhu............

Tiada ulasan: