Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

12 Oktober 2007

Bangga Dengan Anak Malaysia ... Dr Sheikh Muzaffar....

Muka Dr Sheikh yang nervous...........

Semalam adalah detik sejarah negara kita melangkah ke arah kejayaan dalam bidang aeroangkasa... 10 / 10 / 07 merupakan tarikh dimana orang Malaysia pertama meneroka angkasalepas.... apa yang membanggakan aku sendiri...ia membuktikan bahawa orang Malaysia berjaya dalam apa jua bidang... tambahan Dr Sheikh merupakan orang ISlam yang ke 9 meneroka angkasa lepas... Untung sapa yang dapat Dr Sheikh yang masih bujang trang tang tang...huhuhu... doktor HUKM, ada restoren Rebung hasil kongsi ngan Chef Ismail dan model jugak.... huhuhu berjaya betul dia tuh... Ntah napa masa aku tgk dia masa dia belepas ngan roket tu aku bertambah bangga dengan dia.... huhuhu cubalah aku macam dia....(berangan.................)
Bakal bergelar Datuk....bila pulang dr atas nanti...

1 ulasan:

angah_has berkata...

hal00....aku pn trut b'banga ngan abg musz ni!!!!tm die nk b'lps 1 family aku b'linang air mata.mcm2 prasaan b'cmpur!!!!bangga sgt!!!alhamdulillah die dh slmt smpi kt bumi.x sume 0rg blh ucp slamat ari raya fr0m space kn???!!!!erm,tp skg sdg die 1 family tgh happy tetba dpt brita sedey.mg2 adik die sheikh mustafa cpt sembuh.may b dugaan bt mereka sekuarga!!!x pe,mst da hikmah kn?lg 1,aku trut b'bga ngan mejar dr faiz,yg aku glar faiz gagarin.da rezki smpa la die kt sn t!!!!