Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

07 Oktober 2007

Sehari semalam di Kay Ell

Semalam lepas kuliah aku bersiap ke Kay Ell... memandangkan aku berjanji nak buka pose ngan bro aku...Remy... Dengan kepala yang penat asyik berfikir di dalam kelas tadi petang tu aku release kan tension ke Kay Ell. Sebaik saja bro aku sampai , aku dan dia terus bergegas ke KLCC cari tempat berbuka kat sana... Ya Allah ramainya manusia yang dah booking tempat makan kat food court kat atas tu... Last2 g ke Avenue tingkat bawah... mujurla ada tempat kosong g... Aku dan Remy g order tempayaki ... lama tak makan makanan Jepun... menghabis masa berbual-bual ngan remy kat sana then balik rumahnya di Setiawangsa... Malam jam 1.oo g makan lagi kat tempat my bro tuh . Makan nasi lemak ayam.... aku pun dah mula belajar mengurangkan makan terutamanya nasi... huhuhu ... aku dah stat komitmen baru... Apa pendapat kalian aku ni dah chub ke?


Then pagi tadi sambil bro g tempat keje aku pun ikut dia ke Pavilion... baru dibuka tak sampai sebulan pun... huhuhu besnya banyak jenama yang terkenal kat situ... aku sempat g Topman my feveret jenama kalu aku nak cari t-shirt... apa yang membuat aku nak ke butik tu bukan apa... kainnya memang lembut... tak panas kalu dipakai...dan designnya aku suka...exspecially lehernya....contohnya pagi tadi aku pakai baju Topman warna oren aku... aku suka gile pakai baju tu.... Balik dari tu sempat gak aku beli beg galas... menambahkan koleksi beg tangan aku yang semakin banyak.... warna hijau army....

Menambahkan koleksi beg aku dirumah

Tiada ulasan: