Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

20 April 2007

Minggu Takda Rehat .....

Minggu ni memang memenatkan sejak menjadi johan dalam Pesta Muzik minggu lepas... Aku terpaksa bekerja keras membentuk koreografer baru bagi muzik tradisional yang akan dipertandingkan untuk peringkat negeri. Tambahan beban kerja aku bertambah apabila Kejohanan Olahraga akan diadakan dalam 2 minggu ni... So keje makin bertambah dan masa semakin pack giler.... Bayangkan aku kena siapkan surat jemputan dan surat YB Dato' Sothinathan Ahli Parlimen Telok Kemang.... tension ngan semua kertas keje dan aktiviti sampingan... sampaikan dalam minggu ni tiap2 petang balik jam 6 dari sekolah... Alhamdulillah miak aku semua pandai dan cepat belajar step baru untuk tarian baru ni...cuma perlu dimurnikan saja dengan bantuan Sis Noorul dan Kak Sue... Anyway aku kena sediakan step tarian dengan prop saja... Yang paling tension bila aku kena wat padang sama dengan Zam dan Ja.... dahla tak tau apa-apa... jadi tukang angkat tali pun jadilah... di samping tu sempat gak aku menyelit wat latihan tarian senyap-senyap... Curik Tulang kit... Lagipun aku seimbangkan tugas aku yang selalu bertembung antara satu sama lain... Sampai aku demam la semalam... pening ngan keje banyak... Esok laks ada meeting kat sekolah ngan semua ajk... aku SU kenalah datang... Teringat aku kisah aku angin sangat ngan Ja.... Harap dia dah ok... aku pun dah minta maaf ngan dia... tak tahula dia camna... cuma dia jarang dok umah dah... dia dok lepak ngan zam je... maybe kami berdua kena ambil masa untuk berdiam diri dan menenangkan diri masing-masing....

Tiada ulasan: