Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

24 April 2007

Gemuk sangat kah aku ni.....HUuuuuUUuuu


Kelmarin aku di airport menghantar my dad balik Kuching lepas meeting n urusan dengan Dato' Tufail Mahmud (pasal anaknya nak kahwin bulan 5 ni)... So my dad terkejut plak tgk keadaan aku yang dikatakan "GEMUK".... Aku pun terkejut... Ntahla dah usaha aku menurunkannya...skank ni aku guna Burn Fat... telan pil dan minum... buat aku jadi muak... Selain tu aku banyak kan bergerak tambahan aku ajar tarian... so gunakanla. Then aku cuba nak jogging gak... Hari ni aku cuba kat gym... percubaan je... tapi penat sgt la sampai nak drive balik pun tak larat. Walaubagaimanapun aku akan usahakan juga mcamana nak turunkan badan ni... at least aku turunkan sebelum aku balik Kuching bulan 6 tok.....Tensionnyaa......

Tiada ulasan: