Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

04 Februari 2011

Shoot Pertama 2011


Dah lama aku tak mengupdate blog aku... buka memang buka blog tp asyik blur je tak taw nak story tentang apa... kalu asyik story sedeh gerenti my follower aku pun naik muak so aku akan entrikan new story yang hot je dalam nie.... heheheh... yang sedeh2 dah tolak ke tepi... memandangkan dah janji tahun ni no story sedeh2 dalam hidup aku lagi...


Terbaru aku dah mulakan shoot pertama aku melalui kawan baik aku sendiri... actually untuk casting for telemovie tp aku masih belum sedia memandangkan badan aku sekarang mula menggebu plak terutamanya di bahagian pipi, pinggang dan drumstick aku ... tensionnya... dalam pic ni cover ngan edit je tu tak nampak sangat... kalu kat luar gerenti kalian terkejut tgk aku sebahagian rupa ... totally different dari realiti... bukan aku tak mensyukuri pemberian Tuhan... tapi aku tahu aku boleh kurus mcm dulu cuma keinginan dan keazaman aku masih lemah lagi... tahun ni mmg target aku nak kembalikan badan aku ke bentuk asal ... chaiyuk... tunggu usaha dan masa je yang menentukan badan aku ni.... apa-apa pun aku akan usaha juga ... bukan mudah untuk capai dalam sekelip mata... kesabaran sahaja yang mampu aku gunakan...

Thanks to Ejie Photography... untuk petang itu

2 ulasan:

~Nur Zulaiha~ berkata...

hope tak sedih2 lg yer.. :)

Adit Iezwan berkata...

Insyallah.... sy cuba buat yang tebaik dalam idup sy