Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

13 Februari 2011

Broga Hill Kajang - Semenyih



Watpe nk sedeh2 kan.... apa kata kite tgk aktiviti org kesayangan aku utk esok Sepatutnya kalu takda kuliah mmg aku nk join ngan dia tp apakan daya aku ada kuliah lak... tkmo elak da sbb final kan....


Plan dia nk g Broga Hill... pelik namanya macam nama kt Indonesia je tp sebenarnya terletak di area Kajang - Semenyih je .... dekat ngan Sg Gabai tempat kami picnic 2 bulan lepas... apa-apa pun aku dah tengok view nya mmg cantek.... teringin nak wat photoshoot kat sana... cantek giler...


Apa-apa to my lovely person hati-hati taw bila kat sana... jangan lupa amik shoot banyak2 kt area sana... next time giliran aku plak....hehehhehehe


PS: I Love HIJAU cz semangat cintakan alam semulajadi kite ahaks

Tiada ulasan: