Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

13 Mei 2008

Semakin dekat pertandingan.... semakin banyak tekanan yang dialami...

Bayangkan dah la nak dekat hari pertandingan pada 21 ni.... semakin banyak lak tekanan yang dialami oleh saya dan penariku..

Zamani - Mungkin disebabkan hal hari pertandingan lepas, dia masih jarang berkomunikasi dengan aku....benda yang ditegur takkan nak dibawa sampai hari ni.... terkilan la gak sebab dia masih tak faham keja ngan aku bila aku serius dalam keja aku kena buat....leeya pun faham..... belum kenal diriku lagila ni... Pagi tadi bebudak tarian aku yang kena herdik kat perhimpunan... sebenarnya aku yang ubah kerusi meja tuh.....mmmm....

Gnam dan Azrina - Napalah tak suka cakap depan je kalu tak suka anak murid dia asyik jumpa aku je... kan bagus kalu terus terang depan kita kalau rasa hal ni patut kena dibuat.... tp org lain lak yang cakap kat aku.... bila mcm tu aku rasa dorang cam bermuka-muka....depan nampak suka belakang kejinya kita.....wah!!! nak kena! Nak cari pasal la tuh....

Kesimpulannya memang aku faham.... aku pun consider gak pasal pelajaran meka tp cubala berbincang dengan elok .... face to face.... then satu lagi kalu saya tak pernah marah bila keja....senang2 je la nak naik minyak.... lagi satu be profesional bila bekerja .... time keja...kita keja betul2 dan time nak berlibur....enjoyla sepuas-puasnya.... aku bukan 24 jam nak serius je....

Sorie kepada meka sebab inila aku meluahkan apa yang terpendam.... kalu simpan lama makin membara la hatiku ni.... Kita nak keja elok dan baik ngan semua orang tp hal mcm ni membuatkan hubungan semakin renggang.....

Hikmah di sebalik situasi ini
1) Aku menjadi penyabar dan menumpukan perhatian ku pada kejaku
2) Kumpulan Sari Tari aku dapat offer wat persembahan di Tiara Beach Resort Pd pada bulan Jun akan datang
3) Terima pelantikan Hakim Pertandingan Tarian untuk pemilihan peringkat Kebangsaan pada 22 Mei ini....

Tiada ulasan: