Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

11 Mei 2008

Resut Semalam - Model Search 08


Semalam aku dah menghadiri sesi audition modeling search kat Concorde Hotel....dari jam 1215 tengahari aku kat sana hingga la jam 5.10 petang menunggu keputusan... Sesi ujibakat berjalan dengan lancar walaupun ada perasaan nervous.... sesi soalan , catwalk dan pengalaman sebelum ini. Selamat ada member Nick... takla borinks sangat... so adalah member nak bercakap... Nick adalah salah satu model bawah Abg Shaun sama ngan aku sekali.... dalam tak disangka abg shaun tak cakap pun kena buka baju untuk sesi ini.... mmmm.... panik gak sebab aku pakai brief je... kalu tahu dah pakai boxer dari umah lagi.... walaubagaimanapun masa sesi ujibakat tu aku half naked je (tak berbaju) kemudian disuruh catwalk.... macam-macam soalan la yang diberi kepada aku.... cuma satu je yang mereka tegur pasal body aku... meka suruh g workout lagi... naikkan bahu dan dada aku semula... dulu body aku memang boleh dikatakan tough gak.... sejak diet akhir-akhir ni body aku susut memandangkan aku jarang g workout dan sibuk ngan latihan tarian. Kalu tidak dah memang cantik dah body aku.... daripada situ aku gagal dalam sesi ini. Namun aku terima ngan reda memandangkan ini bukan rezeki untuk kali ini.... Nick gak pun gagal dalam sesi ini.... dan aku tak menganggap ini bukan kegagalan seterusnya tetapi lebih kepada pembaiki diri dan bersemangat untuk teruskan dalam industri ini. Dalam pada tu, aku bersyukur gak sebab aku dapat menumpukan keja aku pada pertandingan tarian peringkat negeri lak dan nyanyian solo protege aku.....kali ni lagu lebih mencabar iaitu Gemilang....nyanyian Jaclyn Victor.....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

u mmg leh jd model but u need more practice k...
nice blog...
leh ajar wat x??
ni blog sy...
http://damhairkuhs.blogspot.com