Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

21 Januari 2008

Kehidupan diteruskan jua....

Berakhir sudah hubunganku ngan KIM... apabila segala permasalahan yang wujud di antara kami dirundingkan... Mulanya aku amat sedih bukan dia yang memutuskan hubungan ini... tetapi aku yang memohon untuk mengundurkan diri... kerana aku tak sanggup berkongsi kasih diantara shah dan wan... its be decilious if i still continue my relationship wit Kim... its better aku undurkan diri...aku tahu kami bertiga antara kasih sayang didambakan oleh KIM... walaubagaimanapun aku terus berhubungan ngan dia sebagai adik angkat je memandangkan banyak perkara yang dia perlu perbetulkan dalam diri dia... dia masih muda dan jiwa remaja yang sentiasa memberontak... anyway aku tetap merinduinya dan menyayanginya cuma sebagai abang saja....


Hidup aku diteruskan walaupun kekecewaan masih terasa aku cuba untuk melupakan segala peristiwa pahit yang baru berlaku ini... banyak lagi aku haruskan tumpukan dalam hidup aku.... aku kena tumpukan ngan famili i, kerja ku, tarian dan sebagainya...

Tiada ulasan: